Hov, har slet ikke fået fortalt hvor Rotrex´en har siddet før.
Det hele kommer fra en Polo 1,6 8v, der lavede sættet 170HK.
Det tal ved jeg så ikke om det er opnået med flere midler, Feks anden motorstyring, tilskudssystem osv ( købte det ikke af ham med vognen, men anden part ). Men et Rotrex sæt til sådan en Polo, ÚDEN intercooler osv giver 50HK, så som jeg skrev til at starte med at det forventede HK blev omkring 150-170HK er rimelig sikkert.
Og sandsynligvis højere hvis den org motorstyring vil samarbejde, og dyserne kan levere nok.
Skulle jeg være så usandsynligt heldig at det direkte kan overføres til Swift´en, rammer jeg 195HK
Men sker nok ikke før Kat´en bliver fjernet og erstattet af en ordentlig manifold.
Så alt over 160HK tager jeg som bonus
, og bliver skuffet er det mindre, da Rotrex selv siger man kan forvente 50% flere HK, og 40% mere NM uden intercooler og andre midler.
1,5VVT 3 dr, 18" Avus,4" 5Zigen rustfri bagpotte, -40mm H&R, Garnet orange metallic