midnatsluskeren skrev:
Generelt (uden at kende præcis dette produkt) er racing produkter fokuseret på perfomance ved høje omdrejninger, på bekostning af bundtræk og lave omdrejninger.
Sports produkter er det samme, men mindre udtalt.
Det vil sige at vælger du racing modellen får du en manifold der virkelig hjælper når du ligger på 5-6.000 rpm, men det kan betyde at du dårligt kan holde motoren fra at stalle når du kører bykørsel.
Sportsmodellen får du lidt mindre af de gode ting, og mindre af ulemperne
Kære Rene
Jeg må lige høre. Når du nu skriver sådan, hvordan kan det så være, at du ikke venter med at sætte produktet til salg i din forretning, til du kender de relevante spec.
Mvh. Flemming
Krokmas skrev:
Okay
Men er der ingen der kan sige hvor vi ca. ligger henne, snakker vi max. 5-10 hk. eller er der at underdrive
Hvad hvis man har supersprint bagpotte + mellemrør, kommer det så til at give ekstra og kommer den så til at larme mere som en i fanden
Zuki skrev:
Det er super beskrevet, jeg kan desværre ikke få nogle tekniske specs på dem... prøver ihærdigt da jeg syntes det er ret relevant for et sådant produkt... svarer til at sælge en højtaler uden at opgive Watt...
[
astina.dk skrev:Kvaliteten på produktet er dog RIGTIG god, det er desuden sjældent vi får noget som helst info på disse produkter udover fra Supersprint men deres priser ligger ogå på 6-7k for en manifold.
Krokmas skrev:astina.dk skrev:Kvaliteten på produktet er dog RIGTIG god, det er desuden sjældent vi får noget som helst info på disse produkter udover fra Supersprint men deres priser ligger ogå på 6-7k for en manifold.
Hvad kan der hentes på supersprinten og er den en du kan tage hjem på bestilling?
Bare lige for at høre