1. Mange af disse Gearkasser er netop kendetegnet ved rent faktisk at være ne "alm" gearkasser, der er styret af elektronisk hydralik!
The Bull skrev:
det er fordi det er japansk hvis du nu tager en tur i en anden bil med AMT så ville du kunne mærke forskeld med det sammen..!
Og til det du skriver The Bull, bliver jeg nødt til at sige sludder! Har haft flere biler med dette system og kørt endnu flere! Kun et mærkes automatgearkasse skiller sig rigtig ud fra mængden og det er audis, men det er reelt set også tale om en dobbeltgearkasse, så når den slipper i et gear, har den allrede inden taget over i næste, men dette system kan ikke rigtig sammenlignes, hverken mekanisk eller elektronisk med AMT.
Det kan andre systemer derimod og hvad disse angår, er det i stor udstræknign elektronikken der defirensierer de forskellige mærker. Fiats hedder f.eks. Dualogic og minder meget om Suzukis og mercedes hedder Triptronic og er lidt ala det sammen!
Suzukis problem er elektronikken, hvilekt de forsøger at løse med den nye boks og så igen, naturligvis er der midnre forskelle og på en budget bil som Swiften, ja så vil skiftes uværgeligt være mere "Groft", men at det skulle være bedre i f.eks. alm(ikke topmodeller!) europæiske biler, passer ikke! Og det gælder SLET ikke for amerikanske biler!
Hej, kig lige forbi mit galleri!
Se billeder af 18" supertusimo alufælge samt læderkabine der er til salg! :0)